6 Ocak 2011 Perşembe

Teşhir

Burda herkes benim kim olduğumu biliyor değil mi ? Herkes, herkesi bulabiliyor internette değil mi ?
Burda günlük yazmam ben. Haberiniz olsun. Ben normalde yazarım. Normalde ama.
Normal bak.
Normal. Anlıyor musun ? Yok öyle bir şey yani.
Normalde yazarım ama ben.
Yazdım da yıllarca, iyi, kötü, saçma, mantıklı... Umrumda değil.
Bazı salak şarkılarda duygusallaştım mesela. Yazdım ama gene de.
Bak hala yazıyorum.
Ne oluyor?
Yazmış oluyorum.
Anlıyor mu ?
Hayır.
Anlıyor musunuz ?
Evet.
Anlıyorum diyorsunuz. Genele mi hitap ediyorum ben ?
Hayır, istemiyorum.
O zaman siz de yalancısınız.
O zaman, o da yalancı olabilir.
Yani anlar mı ?
Anlasa, azcık aklı çalışır mı beşerin ?
Yok yok. Beşer şaşar usta.

Ben çok salağım.
Siz daha salak olabiliyorsunuz ama iyi oluyor.
Küfür etmek, ahlaksızlık mı ?
Sevişmek ?
Böyle adam olunmaz denilince, delikanlı mı olunur ?
Böyle erkek olunmaz denilince, kadın mı olunur ?
Tüm erkekler böyle zaten denilince, akıllı mı olunur ?
Blog yazınca haklı mı olunur ?
Soru sorarım, cevaplarım var. Sizlerle aynı olmaz bazan. Olmayınca, sizi anlamamış olurum.
Beni anlamıyorsun xxxx.
Seni anlıyorum yyyyyy. O kadar anlıyorum ki; neden böyle yapıyorsun diye sadece öfkeleniyorum.
Anlamadınız değil mi, ne yazdığımı?
Söylemem zaten ben. Gerek yok.
Teşhir nedir ?
Topluma mı teşhir edilir ?
Kişiliğe mi ?
Kişilik ne lan ?
Bencillik etmeyin, lütfen. Bu suçlama değil bak.
Zindan olmuştu herşey. Uçamıyordum ben. Zindan gitti sandı. Halbuki taş bina nasıl gidecek değil mi ? Saçma bir kere.
Anneler ne der ?
Şöyle yapma, böyle et, onla konuşma, bununlayken dikkatli ol.
Bunlara benziyor.
Ahlak dersine ihtiyacım yoktu benim.
Ahlak pipiyle olmaz bence.
Lafla, sözle de olmaz.
Ahlakmış, o da ne ? Bana tanımını yap!
İyilerim var, kötülerim var.
Mozambiklilerin de iyisi kötüsü var, benim de.
Şey var bak: İğneyi kendine, çuvaldızı başkasına...

Teknoloji çıktı, hayat kısaldı. Aşk kısaldı. Saygı kısaldı. Akıl kısaldı.
Ben kısaltmıyorum ama.
Boyum kısa ama.
170 santim falanım yani.
Kısaltan var ama.
Şimdi yukarlardan şey diyorum: huhu!

Ayrımım yok, mutlu yok, mutsuz yok.
Yaşıyorum.
Sen de yaşıyorsun, o da.

Foo Fighters - Best of you çok kral şarkı. Net.

Çok sövesim var. Ama yakışık almaz.
Yakışık.
Çizgiler var, eğri büğrü, ötesine ulaşamıyorum.
Ben yaklaşmıyorum o sınırlara, başkaları yaklaşıyor. Ben uzunum ya, elimi uzatıyorum, sınırı aşmış oluyorum. Sonra da sınır dışındakinin özgürlüğüne bulaşmış oluyorum.
Sınırlarımı daraltıyorsun. Ben suçlu, sen özgür.
Hayhay.

Bak, baya yakındasın şu an.
Şey diyorum, huhu!

Benim hiç kuş tüyü kalemim olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder