6 Ekim 2010 Çarşamba

Az Haber Vereyim

Bugün yemekhanede Akdeniz Tava adındaki nimete benzemeyen şeyi yemeğe çalışırken, telefonum çaldı. Açtım.

- Merhaba, Ben zart zurt Çağrı Merkezi'nden arıyorum, adım zart zurt, Emir Adıbelli ile görüşebilir miyim ?
- Tabii, buyrun benim.
- İyi günler, Emir Bey, biz zart zurt çağrı merkezi olarak CV'nizi inceledik ve size bir iş teklifinde bulunmak istiyoruz. Müsaitseniz şirketimizi tanıtıcı birkaç bilgi aktarmak istiyoruz.
- Evet, dinliyorum.
- Biz zart zurt Çağrı Merkezi olarak, ülkemizin a,b,c,d,e... gibi toplamda 12 şehirde, aralarında Turkcell, Digiturk, Garanti, Akbank... - daha aklıma gelmiyor- gibi şirketlere hizmet veren bir firmayız. Bu firmalarla iletişimimizde, bize müşteri temsilcisi olarak destek vermek isterseniz; bilmemne adresinde olan, bilmem ne saatindeki mülaktımıza sizi bekliyoruz.
- Peki, programımı uydurabileceğimi pek sanmıyorum fakat gene de teşekkür ederim.
zart zurt.

İş teklifi de aldım. Az haber vereyim dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder